woensdag 23 maart 2011

NOTD's: Essence

Omdat ik vorige maand jarig was heb ik er toen wat nagellakjes bij gekregen die ik nog niet aan jullie heb laten zien. Daarom doe ik dat nu. Het zijn drie nagellakjes en allemaal van essence...

De foto's van de nagellak zijn met flits of zonder flits, dat komt doordat bij het ene lakje de kleur beter overkomt (zoals hij in het echt is) met flits en bij de andere niet.

zonder flits genomen.
De eerste is '26 Break Through' dit is een mooie paarse kleur. Dit lakje kreeg ik tegelijk met '25 Glisten Up!'













met flits
 Deze nagellak heet '22 What do u think?' hij is fel-oranje, maar ook weer niet té fel. Ik vind het wel een grappig kleurtje maar weet niet of ik hem vaak op zou doen.











ook met flits
En dan het laatste lakje, dit is '05 Sweet as candy'
dit is een heel lichtroze kleurtje, wat op de foto bijna wit lijkt. Op de foto heb ik 4 laagjes op dus je kan zien dat hij niet heel goed dekt.
Nou dit waren de nagellakjes die ik cadeau had gekregen.
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten