maandag 21 februari 2011

Essence - Glisten up!

Hoi,

Gister was ik jarig en bij de cadeautjes die ik kreeg zat natuurlijk ook nagellak :')
Ik heb 2 essence nagellakjes gekregen, 25 Glisten up! en 26 Break through

Van Glisten up! zie je nu een kleine NOTD:

Het is een heel doorzichtig lakje, op deze foto heb ik 3 laagjes op en nog zie je heel goed de randjes. Zo met niets eronder vind ik het niet een geweldig lakjes, maar ....



Zo wel, dit is Glisten up! met een zwarte lak eronder, echt supermooi vind ik.
Ik ben er dus wel blij mee, want het ziet er superleuk uit over een ander kleurtje.

Deze nagellak kost net als de andere ''colour & go'' nagellakjes 1,25 en je kan hem halen bij kruidvat.

xxx, Judith

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die ook, het is idd té doorzichtig, maar met jouw tip door een zwarte nagellak onder te doen, die ga ik eens proberen. (:

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen