woensdag 16 maart 2011

Etos 'diamond shine lipgloss'

Vandaag moest ik even naar de stad en kwam ik langs de etos.
Ik had nog een cadeaukaart van 10,- euro en wou die wel eens gebruiken :)
Toen ik er was zag ik ook dat elk 2e make-up product de halve prijs was, wat natuurlijk handig is

Ik kwam thuis met twee lipgloss van Etos eigen merk, deze twee:

De lipglossen hebben geen namen, achterop staat wel een code maar ik weet niet zeker of dat de ''naam'' is.
Ik laat jullie ze nu allebei op mijn lippen zien, dit zijn mijn lippen zonder iets:


Zo met de lichtroze lipgloss:


En zo met de donkerrode:





Op de foto lijken ze alle twee best op elkaar maar in het echt valt het wel mee.

Nu even de plus- en minpunten:
Pluspunten:
-leuke verpakking
-Geeft best veel kleur af (ook al zie je dat minder op de foto's)

Minpunten:

-de geur is typisch lipgloss-achtig, daar houd ik niet zo van

Deze lipgloss kan je voor 3,99 per stuk halen bij de etos.

xxx, Judith
Ps. Vanaf nu schrijf ik trouwens niet alleen meer over nagellak zoals je al gemerkt hebt ;)

1 opmerking: