donderdag 24 maart 2011

Tag: Mijn voorkeuren en favorieten!

Deze tag zag ik op Femketje's blog en ik vond hem wel leuk dus ik heb hem overgenomen ^^





HUIDVERZORGING

Hoevaak was je je gezicht? 1 keer per dag, s'avonds.
Welk huidtype heb je? Gemengd.
Welke facewash gebruik je op dit moment? Ik gebruik een reinigingsmelk van de HEMA en een lotion van Nouvital.
Scrub je je gezicht? Ja, ongeveer 1 keer in de week.
Welke moisturizer gebruik je? Elke keer een andere! Meestal van Yves Rocher.
Heb je sproetjes? In de zomer heb ik er ongeveer 5 ^^
Gebruik je een oogcrème? Ja, van Biotherm.
Hoe vaak onthaar je je gezicht? Ik epileer mijn wenkbrauwen ongeveer 3 keer in de week. Voor de rest onthaar ik niks omdat ik geen snort ofzo heb (thankgod!) maar soms moeten we op school wel harsen etc... Maar ik doe het dus niet omdat het nodig is! ^^






MAKE-UP
Welke foundation gebruik je op dit moment? Max Factor Xperience.

Welke concealer gebruik je? Geen, en als ik iets conceal dan is het met een dekkende foundation van Golden Rose.
Heb je een roze of gele ondertoon? Geel.
Draag je wel eens valse wimpers? Soms op feestdagen ^^ Maar niet naar school etc.
Wissel je je mascara elke 3 maanden? Ja, dan is 'ie allang op!
Welke mascara gebruik je op dit moment? Een mascara van Collistar. Geen idee hoe die heet!
Welke tools gebruik je om je make-up aan te brengen? Kwasten natuurlijk!
Gebruik je een gezichtsprimer? Nee.
Gebruik je oogschaduwbasis? JA! Ik vind gecreaste oogschaduw er altijd zo vies uitzien...
Welke kleur oogschaduw is favoriet? Bruin.
Gebruik je liever oogpotlood of eyeliner? Eyeliner.
Hoevaak prik je jezelf met een oogpotlood of eyeliner in je oog? Is mij nog nooit gebeurt...
Gebruik je wel eens minerale make-up? Ik gebruik wel eens mineraal poeder, maar meer niet.
Gebruik je wel eens losse poeder oogschaduw? Ja, maar te weinig omdat het zo knoeit ^^
Wat is je favoriete lippenstift? MAC Girl About Town!
En je favoriete lipgloss? Ik hou niet zo van lipgloss... Maar ik denk Collistar.
Welke blush is favoriet? Collistar.
Koop je graag drogisterijmerken? Ja, ik kan geen dure merken betalen... ):
Op welke make-up blunder zou een straf moeten staan? Oranje/Te donkere foundation!
Hou je van opvallende kleuren of meer naturelkleuren bij make-up? Naturel.
Welke celebrity heeft altijd mooie make-up op? Lauren Conrad! Altijd mooie eyeliner en een mooie glow...


Ik tag iedereen die deze blog wil overnemen!
Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten