donderdag 10 maart 2011

Essence 'Whoom Booom' shoplog

Hey,
vandaag ging ik weer eens bij de kruidvat kijken of ze al een nieuwe collectie hadden.
En die hadden ze, de 'Whoom Booom' lag er al.
Ik heb heel bescheiden gedaan en maar 2 dingetje gekocht, een colour changing lipgloss en een nagellakje


De naam van het nagellakje is '03 You've got the art' en de naam van de lipgloss is '02 Roy's red'

Mooie verpakking <3


Deze lipgloss is een colour changing lipgloss wat betekent dat de kleur na een tijdje dus verandert. (afhankelijk van je mood)
'02 Roy's Red' verandert van geel/oranje naar roze, en dat ziet er zo uit:

Boven zie je de kleur die het eerst is en onder het resultaat na 5/10 minuten.
Eigenlijk had ik niet heel erg verwacht dat hij zou werken, en ik twijfelde even bij het kopen..
Maar ik ben blij dat ik hem toch kocht, want ik zou hem zo nog eens kopen omdat het lipglossje zo lekker zoet ruikt (moet je van houden) en het fijn smeert.
Deze lipgloss is te koop voor 1,99 bij kruidvat

Dan verder naar het nagellakje, '03 You've got the art'

Het is een felgroen kleurtje, al kan je dat op de foto's niet heel goed zien...

De nagellak lakt fijn, ik draag hier 3 laagjes voor het mooiste resultaat.
De nagellakjes van de collectie kosten 1,79 en zijn (natuurlijk) ook te krijgen bij kruidvat

Nou dit was de shoplog, hopelijk vonden jullie hem leuk.

Hebben jullie al iets van deze collectie? of wil je nog graag wat?

xxx, Judith

1 opmerking: