zaterdag 12 maart 2011

Avril Lavigne vertelt over haar parfum.




Avril en haar parfum ''Black Star''

De parfum van Avril Lavigne Black Star voor  € 16,00

Avril superhappy met haar Black star tas.
De nieuwe parfum van Avril Lavigne, Forbidden Rose, is nu overal verkrijgbaar.

Ik vind de verpakking erg mooi. En ook erg orgineel!

Ik geef jou een roos! Avril met haar parfum.



Na de ''Black Star'' parfum heeft Avril Lavigne sinds kort een nieuwe parfum, Forbidden Rose.
Avril vertelt enthouiast over de parfum.

Waarom is Forbidden Rose nou juist zo bijzonder voor jou?
''Het is een brutale parfum voor iedere meid. Forbidden Rose is fris, bloemig en je kan het 's avonds en overdag dragen. Het ruikt naar rode appel, wijnperzik, witte lotus, praline en vanille. Het is éçht een magische geur!''

Feitjes over Avril:
- Avril kan niet zonder zwarte nagellak. Dat maakt haar look helemaal af!-
-Avril Lavigne, haar zus en haar vriendinnen zijn gek op de geur.-
-Overdag draagt Avril haar Black Star parfum en in de avond gaat ze voor haar nieuwe parfum.-
-Avril Lavigne woont in L.A, waar het heel vaak zonnig is. Avril zelf is niet dol op de zon. Ze gaat niet vaak de zon in want ze houdt van haar blanke huid. Toch effe naar buiten? Pet op en Avril is ready!
-Avril wast haar haar 1 x in de twee dagen. Geen wonder dat haar haren superglanzend zijn!-
-Avril heeft ook nog een paar beautytips voor ons: ''Ik smeer mijn oogpotlood altijd met mijn vingers uit over mijn ooglid. Dat is supersimpel en het geeft ook een heel mooi effect!''

Avril's parfum ruikt dus naar rode appel, wijnperzik, witte lotus, praline en vanille. De parfum is in alle kruidvatten te koop voor  €13,95. Haar wat oudere parfum, Black Star,  is ook nog te koop, voor € 16,00.


Ga jij Avril's parfum kopen? Ik ben erg benieuwd en ik ga hem denk ik wel kopen.
Xx, Vera.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten