dinsdag 1 maart 2011

*Zucht* (persoonlijke update)





Vandaag ging ik meteen uit school met een vriendin naar de Kruidvat omdat vandaag de nieuwe essence collectie en essence/catrice met een nieuwe spullen voor hun assortiment zouden komen.
Toen ik daar was zag ik dat er nog geen nieuwe spullen waren, en de 'I love Berlin' collectie stond er nog steeds..

Dat was dus wel jammer, maar ik dacht bij mezelf ''Ik kijk morgen/overmorgen wel nog een keer''
''Maar..''bedacht ik, ''er zijn wel andere spullen die uit het assortiment gingen en waar ik dus korting op kon krijgen.''
Ik haalde daarom 2 nagellakjes van Catrice '070 Caught on the red carpet' (eigenlijk wou ik 'bloody mary to go' halen) en '300 Be my Millionaire' maar had helemaal niet goed gekeken, want daar zat helemaal geen korting op... Lekker bezig ;)

Hebben jullie ook wel eens zo'n dagdat alles verkeerd gaat? comment!
xxx, Judith

Ps. er komt snel een shoplogje van de 2 nagellakjes die ik nu wel heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten