zondag 13 februari 2011

Valentijnsdaglook - Fail ?

Gisteravond had ik een ooglook gemaakt voor valentijnsdag,
maar deze heb ik helaas niet mooi op de foto gekregen..
Toch laat ik jullie de foto zien zodat jullie ongeveer weten wat ik heb bedacht!


Klik op de foto voor een vergroting.

De rode kleur was minder fel, er zit bruin doorheen maar dat zie je bijna niet.

Wat heb ik gebruikt?
Rood, bruin& zwart uit het 88 matte palette.
Highlighter uit een wenkbrauwpalette (hier later meer over!)
Glitters nr. 15 van Sparkling (hier later ook meer over, supermooi en goedkoop!)
Max Factor Masterpiece mascara (beetje slordig haha!)

Deze look is door de rode kleur perfect voor mensen met groene ogen,
die lijken meteen een stuk feller!
Je zou dit natuurlijk ook na kunnen maken met roze :)


Wat gaan jullie doen met valentijnsdag?

Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten