woensdag 2 februari 2011

Essence Whoom! Boooom!!!

Vanaf 1 maart ligt er een nieuwe LE van Essence in de winkel: Whoom! Boooom!!!
De kleuren en verpakkingen zijn geïnspireerd op pop art.
Ik ben benieuwd!
Hier de foto's van deze kleurrijke collectie:











Mono eyeshadow, €1,59 in de kleuren:
01 Chacalaca
02 Andy, you’re a star
03 You’ve got the art
04 Roy’s red.


Deze wil ik supergraag hebben!

Cream eyeliner palette €2,99 in de kleurencombinatie 01 Kawoom (met mini brush!).




Naar deze lipgloss ben ik ook heel erg benieuwd!
Ze veranderen namelijk van kleur.

Colour changing lipgloss €1,99 in twee varianten:
01 Muse Marilyn (van paars naar roze)
en 02 Roy’s Red (van oranje tot fuchsia).





Nail polish €1,79 in de kleuren:
01 Chacalaca
02 Andy, you’re a star
03 You’ve got the art
04 Roy’s red.

Mini nail files €1,59 in de kleurencombinatie Pow wow.

Nail stickers €0,99 in de kleurcombinatie Hey ya!

Zoals je al kan lezen ben ik erg benieuwd naar de lipgloss en de cream eyeliner!
De nagellakjes zijn helaas standaard kleuren, en ik ben bang dat de oogschaduw niet super gepigmenteerd zal zijn..

In maart gaan jullie zeker swatches zien van de cream eyeliner en de lipgloss! :)

Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten