maandag 14 februari 2011

Valentijnsdag.

Heey mensen!
Een jongen uit mijn klas heeft iets heel stoers gedaan. Hij heeft voor de hele klas toegegeven dat hij verliefd is op mijn vriendin. Want we hadden een leefstijl les; praat les. En we moesten elkaar complimenten geven. Hij zei: 'De hele wereld mag het weten: 'N., i love you!''
(N. is mijn vriendin) En hij ging helemaal blozend op zijn plek zitten. Maar wel heel stoer van hem. Later kwam mijn vriendin naar voren. 'Ik wou even zeggen dat ik je niet leuk vindt Klaar, ja, duidelijk,'tegen die jongen dus. Tussen de middag gingen we oefenen voor de plabackshow; dan moet je dansen en playbacken dus. Het is al vrijdag. En we gingen de hele tijd giechelen. We waren ten slotte met z'n vieren, en je begrijpt dat dat dan niet rustig kan zijn. Toen we onderweg naar school gingen ging mijn vriendin met drinken spuiten op de jongen die haar leuk vondt! Maar het was mis. Mijn andere vriendin zei dat. Waarop N. antwoordde: 'Ohja? Is dit dan ook mis?' Ze liep naar de jongen toe en spoot drinken in zijn cappichion. In de middag probeerde de jongen die mijn vriendin N. leuk vindt te zoenen. Toen later gingen we tv-kijken. De jongen die N. leuk vindt kwam naast N. zitten. Hij sloeg een arm om haar heen. N. begon te lachen en gaf haar beste vriendin een knuffel; om de bacsillen over te geven:D
Okeej, nu heb ik het langste blog-verhaal geschreven van de eeuw. Maargoed, ik moest dit effe kwijt.

Gingen jullie vandaag nog wat leuks doen?

Xx, Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten