zondag 27 februari 2011

Collistar !

Toen ik donderdag thuiskwam na een lange dag stagelopen,
stond er een hele leuke verrassing voor mij op tafel!
Mijn moeder werkt bij de DA en haar bazin had mij ontzettend veel Collistar make-up gegeven!
Echt superleuk! :D

Collistar heb ik zelf ook nog nooit uitgeprobeert, vooral omdat het best wel duur is..
Vandaag laat ik het meeste zien.
Ik heb ook nog een paar paletten, maar anders wordt het zo veel ^^..


FOTO'S !

Een supermooie highlighter

Bronzer

Oogschaduwpoeders, concealers en dat witte, ronde doosje is een blush!
Daar komt zekerweten nog een artikel over :D

Mascara's, oogpotloden & wenkbrauwpotloden.

Losse poeders & lippotloden.

Lipgloss.

Foundationtesters.

LIPPENSTIFTEN :D:D


In dit kastje bewaar ik alles, mijn make-up tafel zit namelijk al helemaal volgepropt ^^
Ik zit te twijfelen wat ik allemaal moet reviewen omdat Collistar (volgens mij) best wel duur is,
en niet iedereen het leuk vindt om reviews te zien van dure merken.
Helaas weet ik ook niet alle prijzen..
Volgende keer laat ik alle paletten zien !
Heb jij iets van Collistar? En wat vind je daarvan?
Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten