vrijdag 5 november 2010

Tag.

Op diverse sites kwam ik een hele leuke tag tegen: ‘Dit of Dat?’, of op YouTube ook wel ‘This or That?’ genoemd. Deze tag laat je keuzes maken, waaronder een paar hele moeilijk! Wat zou ik doen als ik bijvoorbeeld moest kiezen tussen kort of lang haar, eyeliner of mascara en douchegel of zeep? Benieuwd? Ik heb hem ook ingevuld!


Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes


Nagels
OPI of China Glaze
Lang of kort
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart


Body
Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken


Haar
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Zo dit was ‘m.
Nu zijn jullie aan de beurt!
Je kunt hem gewoon invullen bij de comments.
En heb je ook een blog, neem ‘m dan vooral over en plaats het daar!
Laat het me weten!

Liefs,
Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten