zondag 14 november 2010

Mini Shoplog + Catrice nail expert matt top coat

Eindelijk heb ik mijn laptop weer terug, dus meteen hier een post. :D

Donderdag ging ik naar de kruidvat voor de nieuwe essence collectie.
Toen ik daar was kon ik het niet laten om ook de matte topcoat van catrice mee te nemen.
Over de 'metallics' krijgen jullie later te horen, nu eerst de Catrice topcoat.
Hier boven zie je: Catrice matte topcoat, magneetje die hoort bij Essence '04 Nothing else Metals'



Nou, dit is dus de matte topcoat van catrice, die ik al heel lang wilde.
Als je vindt dat alleen mat iets te vaag klinkt: Mat betekent: niet glimmend of dof.
Hij kostte volgensmij 2,- wat ik een goede prijs vind.

De topcoat is voor alle soorten nagellak, niet alleen voor Catrice.
Deze keer gebruikte ik Catrice 'It blue my mind' (die best wel glimt) als onderlaag.
Dan hier de met/zonder foto's :




Wat een verschil!
Ik moet wel zeggen dat je bij sommige kleuren minder of meer verschil hebt.

xxx, Judith

1 opmerking:

  1. erg mooi die matt(bij sommige denk ik dan)
    is het niet slecht voor je nagels?

    BeantwoordenVerwijderen