vrijdag 12 november 2010

MAC Marcel Wanders Designer Collection

Eindelijk is er meer bekend over de MAC designer collectie in samenwerking met de Nederlandse ontwerper Marcel Wanders.
De collectie ligt namelijk 4 december al in de Pro Store!
Kijk mee naar de mooie verpakkingen en pretty kleurtjes..
(De prijzen zijn nog niet helemaal duidelijk, maar het zal ongeveer kosten wat bij de foto's staat..)



Lipglasses (€23,00)
Mary - Light gold
Gertruyd - Blackened red

Beatrix - Golden nude
Aleydis - Fuchsia
Aangezien de lipglasses van MAC altijd super zijn, moet ik Aleydis gewoon hebben! I love it!



Lipstick (€23,00)


Martha - Golden champagne with pearl (frost)



Gesina - Red with pink (cream)



Catharina - Fuchsia (cream)



Digna - Blackened red (cream)
Againn, ik vind die fuchsia kleur zo mooi!
Maar ik ga niet een lipstick en een lipglass in dezelfde kleur halen..
Frost betekend trouwens dat het een soort van parelmoer glans heeft.


Sheer Mystery Powder (€60,00)
Een fijn gemalen compacte poeder, die waarschijnlijk komt met een extra navulling (zo is het ieder jaar gegaan namelijk)

Light medium - Pale ivory



Medium plus - Tan beige
Supermooi design, handig spiegeltje.
Maar of ik €60,- aan een poeder uit ga geven?
No way..
False lashes mascara (€18,00)



False black
Mooie verpakking, maar het borsteltje ziet er nog al simpel uit..
En ik heb nog nooit iemand gehoord over MAC mascara's, dus waarschijnlijk zijn ze niet zo super..

Duo Fibre Brush (€75,00)
Een handgemaakte luxe versie van de normale 187




Mooi, maar toch echt te duur voor mij.
Brush Clutch (€75,00)
Een tasje waarin alle producten van de colletie passen, maar natuurlijk ook als “normaal” tasje te gebruiken



Air of Style Scent Concentrate (€32,50)
Een hanger gevuld met een solid perfume, geuromschrijving volgt nog.





Ziet er mooi uit, en erg handig voor in je tas of om ergens aan te hangen.
Omdat ik de geur nog niet weet, weet ik nog niet of ik deze ga kopen.
Dat was het weer!
Deze MAC collectie ligt vanaf 4 december alleen in de Pro Store in Amsterdam, en dus niet bij de MAC counters..
Welk product spreekt jou het meeste aan?
En ga je iets halen van deze collectie?
Liefs,
Ilona.

3 opmerkingen:

  1. ik denk niet dat ik er iets van ga halen wat het is erg duur(wel heel mooi0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil de Air of Style Scent Concentrate en de Aleydis - Fuchsia lipglass maar aangezien het in alleen in de pro shop ligt... maar ik heb ook wel eens wat gehoord over een pro card hoe kom je eraan en kan je ook pro dingen kopen als je geen procard hebt?

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mandy,
    ja je kan gewoon dingen bij de pro store kopen!
    met een pro card krijg je volgens mij alleen korting..

    BeantwoordenVerwijderen