vrijdag 22 oktober 2010

Nfu Oh #61

Vandaag laat ik jullie mijn allermooiste nagellak zien:
Nfu Oh #61!


Hier zie je de nagellak (2 laagjes) onder een lamp.
Dan zie je het holografische effect het beste.

Er zit trouwens een rand tussen de nagelriem en de nagellak,
dit moet ik oefenen voor school maar staat niet zo netjes..


Ik heb al eerder iets geschreven, dit kan je hier teruglezen.
Het is echt het allermooiste flesje wat ik ooit heb gezien!
Morgen zal ik wel even een foto plaatsen waar je het flesje kan zien :)
In het flesje zit 17 mililiter, wat echt heel erg veel is.
Het kwastje is ook erg fijn, en je hebt in 1x meer dan genoeg nagellak op je kwastje!
De nagellak droogt ook erg snel, maar chipt ook snel...
Na 1 dag werken (vakkenvullen) was bij elke nagel ongeveer de helft eraf..
Ook wordt het holografische effect minder als je er een topcoat over doet..
Nfu Oh #61 en andere Nfu Oh lakjes kan je hier bestellen.
Ze leveren erg snel, superfijn!
Liefs,
Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten