vrijdag 16 juli 2010

My First Holographic ...

Vandaag was het zover,
ik kreeg mijn eerste holografische nagellak binnen!
Hieronder heb ik een plaatje van holografisch papier gezet,
zodat je een beetje weet wat holografisch is...





Mooi he? : D
Ik wou al heel lang een holografische nagellak nadat ik die van Gosh had gezien op Lacquerized
maar die kon ik nergens vinden ! : (
Uiteindelijk kwam ik uit bij Nfu Oh,
deze holografische nagellakjes leken mij ook erg mooi.
Ik heb nummer 61 gekocht, dit is een zilveren, maar ze hebben ook andere kleuren!
Ik kon zelf geen foto's maken, dus ik heb er maar 2 gegoogled.








HIJ IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MOOI !
Aan brengen gaat wel wat moeilijker,
je hebt minstens 3 laagjes nodig om 'kale plekjes' weg te werken..
Ook heb ik gehoord dat hij na 2 dagen al chipt :s
Maar hij is zoooo mooi dat hij het echt waard is!
Ik bestelde Nfu Oh #61 op Le Beauty
Hij koste maar 7 euro volgens mij,
maar er kwam nog 6 euro nogiets verzendkosten bij...
Dus als je hier iets besteld, kan je beter meteen meerde lakjes bestellen,
dan ben je goedkoper uit dan wanneer je elke x 1 doet,
en het is leuker ofcourse [a]
Ik ben er superblij mee!
liefs,
Ilona.

1 opmerking: