zaterdag 2 oktober 2010

H&M lippenbalsem & eyeliner

Toen ik een paar dagen geleden aan het winkelen was, kon ik de H&M natuurlijk niet overslaan. Bij de H&M in Utrecht hebben ze gewoon een make-up hoekje! Dus daar ging ik ook even kijken, en heb ik een lippenbalsem van Hello Kitty en een glitter eyeliner gekocht. Hier de review (:

Eerst de lippenbalsem, die moest ik gewoon hebben! Hij ziet er supercute uit. Je kan hem ook makkelijk meenemen in je tas want de deksel zit goed vast.

De lippenbalsem ruikt naar raspberry en lime, framboos en limoen. Gelukkig is de geur niet heel sterk, want het is echt niet lekker als je de hele dag door frambooslimoen ruikt..

De lippenbalsem is vooral aan het begin best hard. Als ik er een paar keer met me vinger overheen ging, zat er nog maar een klein beetje lippenbalsem op me vinger. Na een poosje wordt hij wel wat zachter, maar ik raad het aan om de lippenbalsem met een kwastje aan te brengen.

Er zit geen kleur in en hij glanst maar een klein beetje. Of je dit mooi vindt is je eigen smaak (:

Pluspunten;
- Hij ziet er heel leuk uit
- Je kan hem makkelijk meenemen
- Heeft een lekkere maar niet té sterke geur
- Niet teveel glans (vind ik een plus)
- De prijs, €2,95!

Minpunten;
- Niet makkelijk om te smeren, en je neemt vast geen kwast mee naar school..
- Als je een kleur wilt of van glans houdt, is deze niks voor jou
- De verpakking is onhygiënisch omdat je er elke keer met je ongewassen vingers inzit

Ik vind dit wel een aanrader, vooral voor die lage prijs.

Paarse glitter eyeliner

Toen ik deze eyeliner zag was ik meteen verliefd! Ik zocht nog een paarse eyeliner, en deze had supermooie glitters! De prijs is volgens mij €3,95. Perfect dus!

De applicator is een dun kwastje wat makkelijk kan bewegen. Zelf vind ik dit erg fijn omdat je dan makkelijk dunne lijntjes kan maken, maar sommige mensen vinden een ‘stift’-punt fijner.

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje werd teleurgesteld… Het lijkt alsof het een ongelooflijk goed gepigmenteerde paarse eyeliner is met glitters, maar dit valt tegen. Als je hem net hebt aangebracht, is die nog best wel paars, maar niet heel opvallend. Na een poosje vervaagt het paars en heb je alleen nog maar lichtpaars met glitters. Het is wel erg mooi als je een laagje van deze eyeliner over een zwarte eyeliner heen doet! Ook kunnen de glitters op je arcadeboog komen.

Verwijderen is ook niet makkelijk, omdat de glitters overal gaan zitten en moeilijk zijn om weg te halen. Het is wel heel belangrijk dat je ze allemaal weghaalt. Ik heb ooit gehoord dat veel cosmeticamerken in glittereyeliners gebruik maken van glasscherfjes, en die wil je niet in je oog hebben..

Pluspunten;
- Veel glitters
- Dunne applicator
- Lage prijs

Minpunten:
- Paars vervaagt
- Moeilijk te verwijderen

Dit vind ik wel een aanrader als je hem over zwart heen draagt, maar gewoon? Hmmmm…
Liefs,
Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten