maandag 11 oktober 2010

Aanrader: Skeen!

Een weekje geleden kocht ik bij de Sephora 2 verassingspakketjes van €10,-.
Al deze producten ga ik reviewen!

Ik begin met 1 van mijn favorieten,
Skeen+ Purifying Cleansing Gel.

Deze gel is speciaal voor mensen met een normale huid, een gemende huid of een vette huid.

Toen ik wou lezen hoe het werkte was ik teleurgesteld, het stond er alleen maar in het frans op..
Ik heb daarom op de site gekeken, daar staat het in het engels.

Zo doe ik het:
Eerst maak ik me gezicht nat met warm water.
Daarna verdeel ik wat gel over me gezicht.
Hierna maak ik mijn handen nat, en masseer ik de gel in.
Dan haal ik de gel eraf met een nat washandje, en dan dep ik mijn gezicht droog.

Ik merkte wel verschil!
Mijn gezicht was minder rood en veel minder vet.
Ik blijf deze gel dus zeker wel gebruiken!


De gel is niet goedkoop, €22,- voor 250 ml.
Maar je doet er aardig lang mee!
Als je echt last hebt van een vette huid, raad ik deze echt aan.
Eindconclusie:
De gel is best duur, maar werkt erg goed. Er staat ook op dat er allemaal vitamines in zitten, maar ik heb daar niet echt iets van gemerkt.. Toch vind ik dit een erg fijne gel, die zeker zijn geld waard is!
Deze gel kun je kopen in Sephorawinkels of op http://www.skeen.fr/.
Let op, dit is wel de franse site!
Liefs,
Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten