dinsdag 12 oktober 2010

Tutorial Marble Nails

Hier is dan de tutorial van marble-nails ;)
Hope you like it...

Wat we nodig hebben;
V.l.n.r : Plakband, Nagellak remover,papier, nagellak, 4/5 houten prikkers, watten & een plastic bakje. (ik raad plastic aan, want de nagellak blijft aan de randjes zitten.)

Als eerst haal je je oude nagellak weg met nagellakremover, daarna doe je plakband om de vinger die je wil ''marblen''. (dit moet omdat de nagellak anders over je hele vinger zit..)
Eentje horizontaal onder je nagel, dan de andere verticaal naast je nagel en via achter naar de andere zijkant. Zoiets:

Hierna pak je het plastic bakje die je tot de helft hebt gevuld met koud water, hier doe je om-en-om een druppel van een kleur nagellak in. Let wel op dat de nagellak niet naar de bodem zakt of op het water blijft liggen, want als dat gebeurt heb je andere nagellak nodig!

In dit filmpje laat ik zien hoe:


Sorry voor de kwaliteit, tis mijn eerste filmpje!

Als je dat hebt gedaan pak je een prikker, en maakt strepen door de rondjes heen voor mooie vormen. De nagellak droogt snel op dus wees snel!

Als je het goed vind steek je je met plakband beplakte vinger in het water, je haalt hem er voorzichtig uit en laat hem drogen.
Dan kan je het plakband weghalen, en de kleine foutjes weghalen met de nagellakremover.

Met een andere prikker kan je het overgebleven spul in het bakje weghalen.
En zo zag mijn bakje er na de tijd uit:

Best scary ;)


De foto van het resultaat ben ik kwijt, maar ik hoop dat het bij jullie lukt en dat je iets aan deze tutorial hebt.


Xxx, Judith

2 opmerkingen: