dinsdag 5 oktober 2010

De kattenlook!

Vandaag eindelijk de langverwachte 1e halloweentutorial!

LET NIET OP DE PYAMA :D

Ik had bijnalegebatterijen,
dus een filmpje maken lukt helaas niet..
Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn, en je kunt natuurlijk altijd vragen stellen!

Wat heb je nodig?
Ik gebruikte:
- VOV gelliner
- Hema eyelinerbrush
- Zwart potlood van Golden Rose
- Mousse van catrice op mn lippen
- Op de laatste foto: Berry Freeze van Clinique.

Ik had al op:
- Maybelline The Collosal Volume Expres Mascara (kan de naam nog langer?)
- Foundation in kleur 21 van Golden Rose.


Okee, tijd om te beginnen!

We beginnen met de neus. Ik had eerst met de eyeliner brush en de gelliner
de vorm van de neus op mijn neus getekend. Probeer dit zo symmetrisch
mogelijk te doen! Foutjes kun je heel makkelijk weghalen met een wattenstaafje.


Met een zwart oogpotlood zette ik wat willekeurige stipjes aan allebei de kanten
van mijn neus. Ik heb er best veel, kies zelf wat je het mooiste vindt!


Naast de puntjes komen de snorharen. Ik vind het zelf het makkelijkst om eerst de middelste
te tekenen, dan weet je beter waar de anderen moeten komen! Probeer dit weer zo
symmetrisch mogelijk te doen, ook al maakt het niet veel uit als de ene iets lager is dan
de andere.



Toen zette ik er ook nog één schuin boven en één schuin onder. Doe dit natuurlijk
ook aan de andere kant.


Dan nog de winged eyeliner. Met de eyelinerbrush zette ik een lijn naast me oog.
Daarna trok ik nog een lijn naar binnen ( zie foto hierboven! ) Vul het lege gedeelte
op en maak de lijn af op je ooglid.


Ik heb de eyeliner een beetje gesmudged, maar dit hoeft niet.




Deze look is leuk met neutrale lippen,
maar ook met knalrood !
Deze tutorial vind ik zelf nog erg simpel,
maar is wel heel makkelijk te maken.
De volgende wordt waarschijnlijk wel iets uitgebreider!
Zijn er nog suggesties voor de volgende look ? :D
Laat het ons weten!
Liefs,
Ilona.

1 opmerking: