maandag 12 juli 2010

Zomer 2010: Bikini's

Hee lieve lezers,
hier is dan mijn eerste post!
Ik was de hele tijd aan het denken: 'waar zal mijn post toch over gaan?'
En toen kwam ik met het idee om over bikini's te schrijven, want het is zomer en wat draag je op het strand? Juist, een bikini.
Deze zomer heb je keuze uit veel verschillende vormen, kleuren en prints.
Ik zal er een paar uitkiezen en laten zin, zodat jij er helemaal hip bijloopt op het strand!

Vorm: bandeaubikini.


















Dit is de bandeaubikini. Hij zit als een band om je heen en het touwtje gaat om je nek. Ik heb zelf ook een bandeau bikini en ik moet zeggen dat ik hem erg fijn vind. Hij zit lekker en blijft ook best goed zitten.
Ik heb hier voor een simpel bruin exemplaar gekozen met een bijpassend bruin broekje (beide H&M), maar je hebt hem natuurlijk ook in andere kleuren of met een printje.
Bandeau bikini's zul je veel zien op het strand deze zomer!

Print: streepjes.


















De andere trend qua badkleding is streepjes. Streepjes bikini's zijn helemaal hot! Maakt niet uit in welke kleur of welke vorm de bikini heeft, you can never go wrong in stripes.
Ik heb hier gekozen voor een bikini met een marine-uitstraling, hij lijkt ook wel een beetje op de amerikaanse vlag. (beide New Look)
btw, sorry dat het plaatje van het broekje zo klein is..

Kleur: geel.




Als laatste heb nog een trend wat bikini's betreft, en dat is de gele bikini. Deze wordt ook helemaal hot deze zomer. En zeg nou zelf, het ziet er ook lekker vrolijk uit!
Ik heb gekozen voor een triangel bikini met bijpassend broekje (beide H&M) met een nog leuk printje erop. Met een gele bikini zul je zeker opvallen, op een goede manier!
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben voor de zomer!
Liefs,
Maud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten