dinsdag 6 juli 2010

Max Factor Mascara's, Vergelijkingen.

Max factor masterpiece & Max factor false lash effect.Allebei zwart.

Deze 2 mascara’s ga ik met elkaar vergelijken.Helaas heb ik (nog) geen camera, maar foto’s komen later zeker!

De false lash effect had ik al langer, maar ik vond hem nooit fijn omdat me wimpers erg dik waren en aan elkaar gingen plakken. Masterpiece wou ik al erg lang, omdat iedereen zei dat ‘ie heel erg fijn is. Toen ik net masterpiece had gekocht, zag ik een filmpje waar iemand false lash effect gebruikte en haar wimpers klonterde juist niet! Dus besloot ik ze te vergelijken.
- Ik gebruikte de false lash effect op dezelfde manier als de vrouw in het filmpje.

Max Factor Masterpiece : Deze mascara vind ik echt super! Je wimpers klonteren niet, worden mooi lang en intens zwart.
Max Factor False Lash Effect : Tja, ik kreeg toch klontjes.. Hij maakt je wimpers wel mooi donkerzwart, maar echt lang ? Je kan hem wel gebruiken als je daarna met een andere mascara de wimpers weer uit elkaar haalt.

Zoals je kan zien vind ik de masterpiece veeeeeeeel fijner! De false lash effect gebruik ik nog wel eens als ik me wimpers iets dikker wil hebben, maar verder vind ik hem niet echt fijn.
Masterpiece is een echte aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten