woensdag 7 juli 2010

Mijn Favorieten : Juni

Het is weer zover, begin Juli!

Dus hier dan mijn favorieten van de maand Juni!

Lancôme L'extrême - Ik HOU van deze mascara! Hij maakt je wimpers mooi lang, en ze gaan niet aan elkaar plakken. Ook heb ik nog nooit last gehad van klontjes!

Mijn shimmery bronzer van Collistar - Hier kon ik geen foto van vinden, en mijn eigen camera is verrot dus ik kan jullie niet laten zien welke ik bedoel.. Deze bronzer had ik al een poos, maar ik gebruikte hem nooit. Toen ik hem een paar weken geleden tegenkwam, probeerde ik hem een keer uit, en wow! Wat een mooie bronzer! Je krijgt er een hele mooie gezonde glans van, in plaats van een paar glittertjes op je wangen. De bronzer bestaat uit verschillende kleurtjes, dus je kunt zelf kiezen welke kleuren het beste bij je passen. Er zit ook een witte kleur bij, die je als highlighter kunt gebruiken.

Rimmel London - 825 Sky High - Deze nagellak is gewoon perfect! Het borsteltje is superfijn, de nagellak is creamy en dekt aardig goed. 2 laagjes is zeker genoeg! Hij was na 5 dagen nog maar 1x gechipt ! En de kleur is gewoon zooo mooi :)

Clinique hand and cuticle cream - Deze crème maakt mijn handen en nagelriemen zacht. Need I say more?






Blaze nailpolish - Gunmetalsilver to red - Deze nagellak kreeg ik van me zus omdat ik geslaagd was. Als je binnen bent, is 'ie zilver, maar als je in de zon staat, wordt 'ie rood! Nouja, rood? Eerder donkerroze.. Hij is niet erg dekkend, je hebt 3 laagjes nodig.

Sweetly You - Strawberries & champagne ; shea & cacoa butter cream - Deze kreeg ik toen ik mijn 88 matte pallete bestelde op enchantra.nl. Ik vind het superfijn! Het maakt droge plekjes weer zacht, en ruikt best lekker. De geur is aan het begin wel een beetje raar en sterk, maar je raakt eraan gewend ;p




Dit waren ze weer!

Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten