dinsdag 12 april 2011

Trendpreview mei/juni: Essence 'Meet_Me@Holografics.com '

Hey,
Donderdag postte ik al over de aankomende Limited edition collectie van Catrice.
Daar beloofde ik dat er later ook nog een post zou komen over de aankomende collectie van Essence, dus...

Deze collectie heet 'Meet_me@Holografics.com' en zoals de naam het al zegt is het een collectie met Holografische spullen, me likes :D

Oke, op naar de productfoto's:

Als eerste de oogschaduws, dit zijn cream to powder oogschaduws (die qua structuur lijken op de l'oreal color infallible eyeshadows) in 3 leuke kleuren.


Dan de liquid eyeliners, deze zijn in twee kleuren; paarsblauw en wit.
Die paarseblauwe lijkt me een hele leuke...
 En dan lipgloss, natuurlijk is die ook holografisch dus ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
Dan de nagellakjes, dit keer zijn er vijf nagellakjes die er ook al allemaal geweldig uitzien.
Vooral C01 - Gagalectric en C05 - Holoberry wil ik graag hebben
Als laatste heeft Essence er ook nog een armbandje en een holografische body oil..

Wat vind je van deze collectie?
Wat wil je zeker ervan hebben? Ik de oogschaduws (is dat het goede meervoud? :P) , de paarsblauwe eyeliner, de lipgloss en de nagellakjes, eigenlijk alles dus :D
xxx, Judith

ps. De informatie en foto's zijn van Beautylab.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten