zondag 2 januari 2011

L'Oreal Color Infailible.

Op veel blogs had ik er al over gelezen,
de color infailible oogschaduws van L'Oreal!
Iedereen was er erg positief over, dus ik heb er ook 1 gehaald in de kleur 005 Purple Obsession.




Op de bovenkant staat de naam en aan de onderkant kan je de kleur zien, erg handig!



En dit is hem dan!
Het is een soort mix tussen een crèmeoogschaduw en een losse oogschaduw, heel raar.
Zelf hou ik totaal niet van crème oogschaduws..


Maar deze is helemaal geweldig!
Op de foto heb ik geen basis gebruikt.
Het blenden vindt ik wel wat moeilijk gaan met deze oogschaduw, maar voor de rest is hij perfect!
Na een hele dag zit hij er nog goed op, zonder in de lijntjes te trekken (met basis dan..).
En wat een pigment!
Ze zijn wel aardig duur (€11,49) maar dat zijn ze echt waard.
Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten