donderdag 7 april 2011

Trendpreview mei/juni: Catrice 'Papagena'

Hoi,

In mei & juni komen Essence en Catrice met nieuwe Limited Edition collecties.
De collecties (ja, meervoud!! :D) van essence laat ik later zien, eerst die van Catrice..
Naast 'Enter Wonderland' komt Catrice met een Jungle-achtige collectie, genaamd 'Papagena'

Maar laten we eens naar de producten kijken:
Eerst de oogschaduw quads, de eerste quad is wat rustiger dan de tweede maar ik vind ze allebei leuk :)


Verder naar de eyeliners, dit zijn eyeliner-pennen, heel handig lijkt me.
De kleuren zijn wit, mosgroen(?) en donkergroen:
En dan de Crystal Clear Gloss Stick.
Dit is een doorzichtige lippenstift, ben benieuwd hoe dat eruit ziet..

Ook heeft Catrice Blush sticks, voor een leuke kleur op je wangen
 Nu eindelijk de nagellak, 3 jungle-kleuren en een felle paarse.
Wat vinden jullie ervan?
 Als laatst komen we bij de 'extra' producten
Dit zijn nepwimpers en Gold nuggets (kleine kiezelsteentjes voor je huid die je een leuk brons kleurtje geven)



Dat waren de producten,
hebben jullie opgemerkt hoe leuk die verpakking is? ik vind hem tof :)

Maar wat vind jij verder van deze collectie? leuk of niet iets voor jou? 
Tell me!
xxx, Judith

ps. De informatie en foto's zijn van Beautylab.nl

1 opmerking: