zaterdag 16 april 2011

Blog in het zonnetje: Yaralovesbeauty

Vandaag wil ik jullie voorstellen aan een medebeautyblogster: Yara!
Yara is een 13-jarig meisje uit België die (in mijn ogen dan) al ontzettend veel heeft bereikt.
Ze heeft een beautyblog, een fashionblog én een webshop!
Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over Yara!



Wanneer ben je met bloggen begonnen?
Ik ben mijn eerste blog begonnen in april 2010 (vorig jaar dus:) )

Wat vindt je het leukste aan bloggen?
De lieve reacties & mailtjes die ik soms krijg van lezeressen!

Waarom ben je een webshop begonnen?
Omdat ik een beetje wou bij verdienen en ik meiden een kans wou geven om de beroemde 88 palette's aan de goedkoopste prijs te verkopen, voor Nederland & België.

Wil je later ook een 'echte', grote webshop beginnen?
Ja!:D Ik vind het nu al telkens ik een bestelling binnen krijg zo leuk & spannend! En je eigen make-up collectie gaat erop vooruit, want ik test alles voor jullie uit. ;)

Hoe kwam je op het idee van de beautydoos, en wat maakt deze anders dan de goodiedoos van Beautytreat?
Omdat ik zelf geen grote wachtlijst wou hebben en ik wou meiden uit België & Nederland de kans geven om dingen die in een bepaald land niet verkrijgbaar is te kunnen testen.

Wat is je lievelingsmake-up merk?
Hmmm..Even denken, de laatste tijd al een heleboel! NYX, Mac, Sleek of Catrice? Ik kan niet kiezen!:S

Hoelang ben je al bezig met make-up?
Bezig met make-up ben ik eigenlijk al van toen ik klein was nu ja, als we eens een familieetentje hadden wat ligploss.


En dan de webshop!
Hier kan je o.a. de beroemde palettes kopen, maar ook China Glaze en NYX.
Alle producten zijn heel erg goedkoop.

Yara's Beautyblog
Yara's Fashionblog
Yara's Webshop


Ik heb er ontzettend veel respect voor dat ze zo veel dingen tegelijk doet, naast school etc.!

Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten