dinsdag 7 december 2010

Nagellak bestelling :D


(bron: lacquerish.com)

Hoi,

Als laat sinterklaascadeautje mocht ik van mijn moeder 2 nagellakjes online bestellen, niet te duur zei ze, maximaal 6 euro per stuk!
Ik was een tijdje aan het surfen toen ik deze lakjes van Milani Cosmetics (5,95) vond:
http://www.boozyshop.nl/milani-cosmetics-holographic-p-1832.html

Toen ik lang geleden Ilona's artikel las over haar holografische nagellak werd ik al meteen jaloers.
Zo'n soort nagellak wou ik ook >:)
Dus, toen ik las dat het holografische nagellak was ging ik naar reviews op internet zoeken en vond ik dit.

Die kleuren, geweldig toch!
Ik denk dat ik voor HD (zilver) en Digital (roze) ga :D

Welke kleur vind jij het leukst? :)

xxx, Judith

1 opmerking:

  1. Mooi hoor! Ik heb zelf de holografische lak van Gosh die is ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen