zaterdag 4 december 2010

Lieve lezers,

Ik heb de laatste tijd niet zoveel gepost.
Ik heb het gewoon zo druk..

Ik ben deze week ziek geweest, en het lukte me echt niet om me ergens op te concentreren..
Dit weekend ben ik druk met gedichtjes maken en cadeaus inpakken..
Volgende week heb ik een hele belangrijke toets waar ik nog voor moet leren..
Kortom, ik heb het erg druk.

Het spijt me heel erg dat ik nu niet zo veel meer post,
maar vanaf maandag kunnen jullie weer meer artikelen van me verwachten!


Ik heb vorige week trouwens een fotoshoot gehad met 3 vriendinnen (dankje Marleen!).
Hieronder staat 1 foto..



Mooi he? :D
De fotoshoot is gedaan door Maaike Appels,
klik hier voor haar website.

Fijne sinterklaas!
Liefs, Ilona.


Ik heb trouwens een foutje gemaakt bij de poll.
Er staat Revieuws in plaats van Reviews .. :$

Geen opmerkingen:

Een reactie posten