zaterdag 11 december 2010

Mac Viva Glam Gaga Lipstick

Elk jaar brengt MAC een nieuwe Viva Glam lipstick uit. Het hele aankoopbedrag van zo’n lipstick gaat naar het MAC Aids Fund, dat ieder jaar weer de opbrengst van de lipsticks aan een goed doel, die helpt met het bestrijden van HIV en Aids schenkt. Het MAC Aids Fund bestaat al sinds 1994 en heeft al meer dan $150 miljoen ingezameld en aan goede doelen geschonken.


Zo’n lipstick is net wat specialer als een gewone MAC lipstick en heeft ieder jaar weer een andere celebrity als ambassadeur. Deze keer was het de beurt aan Lady Gaga en Cyndi Lauper om een MAC Viva Glam lipstick onder hun naam uit te brengen.

Ik heb de lipstick van Lady GaGa, in de kartonnen verpakking zit haar handtekening gegraveerd, prrrretty!


De gewone MAC lipsticks hebben en zwart/zilvere huls, maar de Viva Glams hebben een zwart/rode huls. Ook hier vind je de handtekening van Lady GaGa terug, hoewel ik geen GaGa fan ben, vond ik dit toch wel erg gaaf. De meeste MAC producten geven me al een luxe gevoel, maar van deze lipstick werd ik extra happy.


De lipstick is een Lustre, wat betekend dat hij een beetje glossy is en niet heel erg dekkend is. Het is een wat softere lipstick, die eerder wat natuurlijker en als een lipbalsem oogt. Zoals je ziet glimt de lipstick mooi natuurlijk! Ook ruikt de lipstick jummy naar vanille. Ik vind de lipstick heel erg mooi en ben er erg blij mee. Ik heb de lipstick pas 2 weken na mijn aankoop gebruikt, omdat ik het eigenlijk niet durfde, ik vond het zonde. Maar nu gebruik ik hem regelmatig and i love it!


De lipsticks van Lady GaGa en Cyndi Lauper zijn bij MAC voor €17.50 te koop.
Liefs, Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten