maandag 20 december 2010

DBB

Lieve tbbotblezers,

ik ga tijdelijk ophouden met bloggen.
Sommigen van jullie hebben misschien op twitter de DBB rel meegemaakt?
Dan weet je wel waarom!
Als je niet weet wat het is, kijk dan even dit filmpje.

Ik (en vele andere bloggers) zijn het even helemaal zat.
3 beautybloggers beslissen dat hun de beste zijn en dat de hobbyblogs niet meetellen.

Begrijp me niet verkeerd want de site van Misslipgloss & Beautygloss vind ik erg leuk,
van Lushiousbeauty had ik nog nooit gehoord..
Maar waarom die arrogantie?
Hoe kun je beslissen dat jij een goede blogger bent en 'wij' niet?
"Deze organisatie bestaat sinds eind 2010 en is opgericht door drie professionele beauty bloggers" yeahright.

Ik heb geen zin om er verder op in te gaan,
maar ik zal dus een poosje niet meer posten.

Ik ga wel door met schrijven dus bereid je voor ^^.

Fijne feestdagen & een gelukkig nieuw jaar ! <3 Liefs, Ilona.

- Lees hier ook de post van SimplySuzy waarin zij schrijft over haar blogbreak.
- De website van de oooooh zooo geweldige DBB.

2 opmerkingen:

  1. Ik denk juist dat je zo toegeeft aan wat zij willen, de kleinere wegwerken zonder dat iemand ze als schuldige aan kan wijzen.

    Ga gewoon door, doe wat je leuk vindt, ga voor je passie en laat je zeker niet op de kop zitten door 3 mensen die zichzelf beter vinden!

    BeantwoordenVerwijderen