maandag 23 mei 2011

Persoonlijk (alweeeeer...)

Omdat ik een hele poos niks heb geschreven,
leek het me een goed idee om hier even te vertellen hoe het gaat =)

Als je me volgt op twitter heb je vast al gelezen dat het niet zo goed gaat.
Ik heb meer dan een week lang ziek op bed gelegen, ik kon echt niks meer.
Nu gaat het gelukkig wel weer wat beter.
Maaaar, onze laptop is gecrasht.
Ik heb nu wel een eigen laptop gehad, maar ik heb nog geen cardreader om foto's te kunnen uploaden.
Deze ga ik morgen of overmorgen kopen =)

Ik zal evengoed tot en met 9 juni wat minder posten, want dan heb ik een heel belangrijk examen (anatomie ;s).
Maar daarna beloof ik jullie dat ik meer ga schrijven!
Dan heb ik gelukkig ook al vakantie dus dat komt wel goed =)


Bedankt dat jullie nog steeds TBBOTB bezoeken, ook al zijn er wat minder artikelen.

Liefs, Ilona.

1 opmerking: