woensdag 25 mei 2011

P2 - Poetic

Hey,

Toen ik een tijdje geleden in Münster was geweest had naast de crackle nagellak ook nog 3 lakjes van het duitse merk P2 gekocht.
Vandaag laat ik de eerste zien, een paarse nagellak, genaamd 'Poetic'.


Op de achterkant van het nagellakje staat wat informatie over de nagellak , namelijk:
  • Ultra sneldrogend
  • Hoge glans & intensieve dekking
  • Plat borsteltje: perfecte aanbrengst
En die dingen kloppen ook, hij droogte snel en was bij het eerste laagje al bijna helemaal dekkend.
Toch heb ik er nog een 2de laagje bij gedaan voor de zekerheid...
Over het borsteltje klopt ook hij brengt goed aan, al vindt ik het geen speciaal borsteltje lijken.

De prijs was volgensmij iets van 1,70 maar dat weet ik niet zeker.
Jammer genoeg is dit merk niet in NL te koop, wel bij de DM-drogist in Duitsland

xxx, Judith

1 opmerking: