zondag 15 mei 2011

Nieuwe aankopen

Hee
Ik ben vandaag wezen shoppen in Rosada, en ik dacht misschien is het wel leuk om te laten zien wat ik gekocht heb :)
deze sandaaltjes heb ik gekoct bij zaza, waar ik bijna alles heb gekocht. ik wou nog heel graag zo'n soort sandaaltjes en deze waren erg schattig

 Dezze ketting heb ik bij een klein sieradenwinkeltje gekocht, en sieranden heb je nooit genoe :)
 Deze tas is mijn trots omdat ik deze in een samplestore(een winkel van kleding die nu ook gewoon in de normale winkels(niet outlet) hangt, maar met mega kortingen) van Patrol heb gekocht. Hij is van leer en was maar 50 euro, oke dat klinkt veel maar ik heb gehoord dat hij in de winkels hangt voor 150

 Gewoon een schattig vestje voor over een jurkje, alleen jammer dat hij maar in een maat is, want ik vind hem een beetje groot

 Ik ben gek op bloemenprint, en dit jurkje is echt super cute( ik het, het ziet er erg groot uit, maar dat hoort en het is eigenlijk een blouseje maar voor mij is het een jurkje, want ik ben klein)



Nou dat was het dan :)
xxx-Romy

1 opmerking: