dinsdag 31 mei 2011

My name is...

Hooi ,
My name is....Yara!Wil je weten wie ik ben en wat ik hier kom doen?Lees dan snel verder!
Mijn naam is dus Yara , ik ben 13 jaar (bijna 14, 27 juni.) en ik heb zelf al een beautywebsite : Yaralovesbeauty en momenteel houd ik een winactie met revlon&maybeline.Als je wilt meedoen mag je gerust. Maar ik was bezig over wat ik hier kom doen wel ik kom me voorstellen want ik ben het nieuwste lid van tbbotb!:D Ik zal hier dus ook komen bloggen en zoals je kan zien heb ik mijn foto hierboven lekker onduidelijk gemaakt hihi.;) Ik vind het alvast heel erg leuk dat Ilona&Judith het goed vonden dat ik met hun mee mocht komen bloggen op tbbotb. En dat was het zoal!Nu mogen jullie jezelf voorstellen aan mij als je wilt.:)Ik ben benieuwd!
I'll keep you posted!
Yara

1 opmerking:

  1. leuk he te ontmoeten Yara!ik ben Vera, -11, en ja ik blogte hier ook. nu reageer ik vooral op deze artikels en ik heb ook een eigen site

    BeantwoordenVerwijderen