zaterdag 8 januari 2011

Shoplogje: Catrice & Essence

Hoi, gister ben ik even naar de kruidvat gegaan om de (tijdelijke) collecties van Catrice 'Urban Baroque' en Essence 'I love Berlin' te zien.
Hiermee ben ik teruggekomen:
v.l.n.r. Catrice 'Biscuits & Cupcakes', Essence '01 Berlin Story' en Catrice 'Lost in mud'

'Lost in Mud' is niet uit de Urban Baroque collectie en deze laat ik ook een andere keer zien.
Vandaag dus alleen 'Biscuits & Cupcakes' (schattige naam toch?) en de tippainter.

Hier zie je 'Biscuits & Cupcakes', de kleur ziet er op de foto iets anders uit dan in het echt maar dat kon ik niet veranderen. De lak is niet erg dik, hier op de foto heb ik 3 laagjes op.

Toch ben ik wel blij met deze kleur, hij is echt heel schattig!

Dan de tippainter..
Hier heb ik nog even iets geprobeerd, met dit resultaat:

De tippainter is heel handig en heeft een heel fijn, dun kwastje, perfect voor nailart!
Mat is hij niet echt, terwijl dat wel is beloofd..
Maar toch, dat vind ik niet zo erg!

xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten