donderdag 20 januari 2011

Rimmel London Blue Vogue & Sky high

Hey,

Ik kan weer foto's posten, het lag niet aan de computer maar aan de camera, daarom kon het de vorige keer niet...
Maarja, gister ben ik bij de Etos geweest waar ik een nagellakje van Rimmel London heb uitgezocht.
Normaal koop ik eerder budgetmerken zoals 'Catrice' maar ik had al 2 nagellakjes van Rimmel London gekregen waar ik heel blij mee was en ik had een hele leuke kleur gezien :)



Dit zijn 2 nagellakjes van Rimmel London, ze hebben allebei een grote kwast waardoor je je nagellak heel snel en fijn op kan brengen.



Dit is 'Blue Vogue' een mooie donkerblauwe kleur, hij dekt erg goed want op de foto heb ik maar één laagje op.
Op de dop zit een stickertje waar op staat: 'Mistake free application' dat is niet helemaal waar, maar door de grote kwast gaat het wel makkelijker.
Verder wordt er ook beloofd dat de nagellak tot 10 dagen goed blijft zitten, ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar het zou best eens kunnen dat het echt zo blijft want na twee dagen zit alles nog precies goed op mijn nagels.


En dit is 'Sky high' die ik gister gekocht heb, een hele mooie blauwe/groene kleur.
Ook deze heeft een maxi-brush en droogt binnen 60 seconden, wat heel handig voor mij is want ik ben heel ongeduldig als het om nagels laten drogen gaat ;)

Eind oordeel:
Ik ben heel blij met beide lakjes, ze lakken namelijk heel fijn.
Het enige nadeel vind ik de prijs, want ze waren volgensmij allebei 5,99


xxx, Judith

3 opmerkingen: