woensdag 26 januari 2011

Mijn nagellakstash (januari 2011)

Hey, ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mijn nagellakstash van dit moment te laten zien :)
(Mijn basecoat & topcoats heb ik er niet bij gedaan)

Als eerste 'Catrice' mijn favoriete budgetmerk:

V.l.n.r. : Let's Mauve on, Clay-ton my hero, Sold out forever, Biscuits & Cupcakes, It blue my mind & Lost in Mud.

Dan 'essence' waar ik ook veel lakjes van heb:

v.l.n.r. Purple cherry, Nothing else Metals, No more Drama, In the Jungle, Choose me! & Lime up!


En Hema, van Hema had ik meer nagellak dan ik eigenlijk dacht (ik had er nog 2 meer maar die waren al heel oud en bijna op dus heb ik ze niet op de foto gezet):

Hiervan weet ik de namen/cijfers (wat is het eigenlijk?) niet, sorry :(

Dan MNY, de lakjes die jullie nu zien heb je al eerder kunnen zien in dit artikel:

v.l.n.r. Mny 753, Mny 449, Mny 545, Mny 657


En Rimmel London, 2 van deze nagellakjes heb je pas al kunnen zien in een post:

v.l.n.r. Speed dating, Sky high & Blue Vogue


Basics (dit is een duits merk, niet in nederland verkrijgbaar):

Geen namen/cijfers voor deze lakjes, ik heb ook nog een zwarte nagellak van basics maar die staat niet op de foto.


Milani Cosmetics & het merk van Etos, van beide heb ik 2 lakjes dus heb ik ze samen op de foto gezet:

De etos-nagellak heeft volgensmij geen naam, van Milani Cosmetics zijn dit HD & 3D

Als laatste de 'overige' nagellak, nagellak waar ik maar één van heb:


Éen DAnailpolish, Rival de Loop (duits merk), Black Onyi en een 'vaag' nagellakje van Schlecker
(Hier hoorde trouwens mijn Carobolo-lak bij, maar jahoor die was ik ook vergeten)


Dat was het, hopelijk vonden jullie het leuk om dit te zien!

xxx, Judith

3 opmerkingen: