donderdag 9 september 2010

Vragen en antwoorden

Lieve lezers,

jullie kunnen ons altijd vragen stellen via ons emailadres beautyliciousemail@gmail.com
Deze vragen beantwoorden wij dan in de serie: Vragen en antwoorden.
Elke week op donderdagavond staan hier 3 vragen met antwoorden.

Deze week:

Mijn oogschaduw gaat altijd in die lijntjes boven me oog zitten. Wat kan ik hier tegen doen? - Lisa
Hier kan je een oogschaduwbasis voor gebruiken.
Deze kan je kopen op internet, een bekende is de primer potion van urban decay,
maar zelf vind ik die van de HEMA heel fijn!
Hij kost ongeveer 2/3 euro, en werkt supergoed!

Je kan ook een oogpotlood als basis gebruiken, denk aan NYX jumbo pencil in de kleur Milk.

Een oogschaduwbasis zorgt er niet alleen voor dat je oogschaduw niet in de lijntjes gaat zitten,
het zorgt er ook voor dat je oogschaduw langer blijft zitten
& dat de kleur intenser is.

Mijn haar pluist altijd heel erg! Vooral bij mijn scheiding. Wat helpt hiertegen? - Naomi
Ik gebruik zelf altijd John Frieda Frizz Ease Serum. Dit serum masseer je in en het zorgt ervoor dat je haar niet meer pluist. Je hebt maar een klein druppeltje ter grootte van een erwt nodig, dus je doet er heel lang mee! Ik zal de prijs opzoeken en die hier binnenkort bij zetten.

Hallo, ik heb blond haar en blauwe ogen. Ik las ergens dat je dan geen perzikkleurige blusher moet gebruiken, maar een roze. Ik ben alleen bang dat me huid dan rood lijkt... - Jennifer
Dit heb ik zelf ook gehad.
Ik raad je aan om een hele lichte roze blusher te gebruiken,
en het heel licht aan te brengen.
Zo krijg je mooie, gezonde roze wangetjes zonder dat het er rood uitziet.
Als het toch te rood is, kan je er een beetje huidskleurig poeder over heen doen.

Er is trouwens niks mis met perzikkleurige blusher,
als je het maar licht aanbrengt!



Liefs,
Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten