zondag 5 september 2010

Maak je eigen highlighter!

Vandaag laat ik jullie zien hoe je je eigen highlighter kan maken!
Deze hightlighter kan je heel makkelijk zelfmaken, het duurt hooguit 5 minuten.
Je kan hem elke dag onder je wenkbrauwen gebruiken zonder dat het er 'te opgemaakt' uitziet.

Okeeee, we beginnen met wat we nodig hebben..


Een bakje waar je in kan mengen

Iets om mee te mengen, het liefst een kwastje.

Een lichte, shimmery kleur.
Ik gebruik goud maar je kan ook wit of een andere lichte kleur gebruiken!

Hema lemon cuticle oil moisturizer.
Ik weet niet of het met een andere olie kan.

Iets om je highlighter in te bewaren MET DEKSEL.
Hier zie je mijn witte highlighter!
Okee, tijd om te beginnen!

Stap 1: maak met het kwastje de oogschaduw kapot zodat het poeder wordt.

Stap 2: doe de poeder in het mengbakje.

Stap 3: voeg hier 3/4 druppels hema olie aan toe.

Stap 4: mengen, mengen, mengen!

Tip: als de poeder aan je kwastje blijft plakken, voeg dan nog een druppel toe.

Zo moet het er uiteindelijk uitzien!

Stap 5: doe dit mengseltje in het bakje.

Stap 6: verdeel het met het kwastje.

En dan ben je klaar!
Nu zal ik laten zien hoe de highlighter eruitziet!
Lege hand.

Hand met highlighter in de zon!
Ik vind de highlighter echt geweldig!
In de schaduw zie je het bijna niet, want er komt niet veel pigment van af.
Maar in de zon, WOW!
Ik gebruik hem elke dag onder mn wenkbrauwen!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Liefs,
Ilona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten