zaterdag 21 augustus 2010

Verassing!

Soms koop ik een product waarvan ik verwacht dat de kwaliteit echt té slecht is.
Zo heb ik een poos geleden bij de Kruidvat een pallet van The Color Workshop gekocht.
Het palletje bevat 12 oogschaduws & 12 lipkleuren en kostte ongeveer €3,-.
Lippalletjes gebruik ik eigenlijk nooit, ik kocht hem alleen voor de oogschaduw.

De oogschaduw bleek best fijn te zijn!
Er zit een hele mooie goude kleur in,
en de witte gebruik ik elke dag als highlighter.
Maar wat moest ik met die lipkleuren?

Ik besloot ze allemaal een keer te testen.
Er zaten 3 kleuren bij die mij echt verastte.
Ik heb ze genummerd.. [ja heel slordig!]

En dan nu de swatches!
Mijn eigen lipkleur.

Eerst nummer 1.
Deze kleur leek rood met een roze shimmer, maar eigenlijk is het een hele mooie donkerroze kleur!
Ik vond de shimmer ook erg mooi.
Deze kleur is toch iets té fel voor mij, maar ik vind hem erg mooi!


En dit is nummer 2!
Mijn favoriet!
Het is een mooie peachy kleur, met een frosty shimmer.
Deze kleur is best wel neutraal, dus die zou je gewoon bij een normale look kunnen dragen.

Ik was heel erg nieuwschierig naar kleur 3.
Het lijkt een hele dekkende, nude kleur, maar dit valt best wel tegen.
Door deze kleur lijken mijn lippen heel licht roze / wit.

CONCLUSIE.
De kwaliteit van de lipkleurtjes is heeeeel slecht.
De kleur gaat in de lijntjes zitten, en vervaagt ook best wel snel.
Ik vind het wel jammer dat kleur 2 geen goede kwaliteit is :(
Maar wat kan je verwachten voor 3 euro ? :P

Deze kleuren gebruik ik alleen om een look af te maken voor foto's enzovoort.
Als je een mooie kleur wilt die lang blijft zitten, raad ik ze af.

Liefs,
Ilona.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten