dinsdag 24 augustus 2010

Nepnagels van Claire's!


Vorige week vrijdag was het mijn verjaardag en ik kreeg van me zus een geweldig kado!
Okee, geweldige kadooooos! : D !
Ik kreeg een setje met 2 nagellakjes en heeeel veel verschillende kleuren strasssteentjes en glittertjes,
3 velletjes met supermooie nagelstickertjes &
DEZE GEWELDIGE NEPNAGELS!
Ik houuu van zebra print! <3
De nagels zijn aardig kort, dus als je lange nagels hebt moet je ze helaas afknippen.
De nagellijm die erbij zit, werkt wel heel goed!
Ze blijven bij mij heel goed zitten!
Je kan er ook makkelijk mee typen, schrijven, knoopjes opendoen/dichtdoen omdat ze zo kort zijn.
Het enige nadeel is dat het zwarte randje er een beetje afgaat na een paar dagen..
Maar dat kun je bijwerken met nagellak!
Ik vind ze helemaal geweldig !
Liefs,
Ilona.

1 opmerking:

  1. leuk!!!
    ik hou ook heel erg van printjes, maar toch het meeste van panterprint. daar wil ik een jumsuite en uggs van kopen!!!

    XXX en veel plezier met je nagels

    PS THNX voor de tip waar je ze kunt kopen, dan ga ik voor halloween naar de claire's

    PPS heb je ook die nagels in andere printen zoals PANTERPRINT!!!

    BeantwoordenVerwijderen