zaterdag 7 mei 2011

Essence Crackling top coats

Hey,

Eindelijk heb ik ze! Na zo lang wachten en jaloers worden op beautyblogger die er al één in bezit hadden.
Waar ik het over heb? Over de Essence cracking topcoats, de nagellak die je over een andere kleur nagellak doet waarna hij uit elkaar breekt.
In Nederland waren ze steeds uitverkocht maar toen ik woensdag in Münster was waren ze er nog allemaal.
Dus natuurlijk heb ik ze gekocht, en ik ben er heel blij mee.

Hier zal ik jullie laten zien hoe de crackle topcoat eruit ziet over een paar kleuren nagellak,
zwarte crackle topcoat
en met witte crackle topcoat

De kleuren nagellak die ik eronder heb gedaan zijn:
Milani Cosmetics - HD (zilver),  Essence -What do you think? (oranje),  Catrice - Blue Cara Ciao (blauw),  Essence - You've got the art (groen),  Catrice - Bye, Bye Birdy (geel) & P2 - Poetic (paars)

Zoals je misschien al ziet crackled de witte topcoat anders dan de zwarte.
De witte barst meer in verschillende streepjes terwijl de zwarte op meer manieren breekt.

Toch ben ik blij met allebei, en vind ik het een heel leuk effect om te zien.
De prijs is in Nederland volgensmij 1,79 en ik Duitsland 1,69. (verbeter me als het niet klopt)


Willen jullie nog een filmpje zien waarin je effect ziet verschijnen, vertel het me even!
xxx, Judith

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat ze in Duitsland al die lakjes wel hebben,
    En het zou idd wel leuk zijn als je een filmpje maakte!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het zou leuk zijn als je een filmpje maakte!
    ik ben al 2 keer naar de kruitvat geweest maar ze waren idd telkens uitverkocht..:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal leuk zijn als je een filmpje zou maken.
    Ben ook al een paar keer bij de kruitvat geweest en ze waren ook steeds uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem net gekregen voor kerst alleen krijg een heel slecht resultaat :( baal hier wel van :(

    BeantwoordenVerwijderen