maandag 6 juni 2011

Essence @Holografics.com Shoplog

Hey <3

Vorige week ging ik naar de kruidvat om te kijken of ze alle de nieuwe LE's hadden van Essence en Catrice.
Die van Essence hadden ze al, en ik heb er 2 dingen van meegenomen..


Als eerste heb ik één nagellakje meegenomen, deze heet Blue Ray.
De andere 2 waren namelijk al uitverkocht.

2 laagjes

Zoals je op meerdere blog misschien al hebt kunnen lezen is de nagellak (en eigenlijk de hele collectie) niet holografisch. Dit lakje is wel mooi duo-chrome alleen dat is op de foto jammer genoeg niet heel erg goed te zien.

Ook al is het dus niet holografisch, ik zou het lakje wel aanraden omdat het een mooie duochrome kleur heeft.
De nagellak kost 1,79.



Dan heb ik ook nog een lipgloss gekocht, deze heet Holoberry.
Ook deze is niet echt holografisch, maar ik vind hem wel leuk..


De lipgloss ruikt heel zoet, met het typische lipgloss geurtje.
Op mijn lippen ziet hij er zo uit:
Sorry, niet heel duidelijk..
De lipgloss kost ook 1,79.

Toch vind ik ondanks dat het niet holografisch is deze collectie wel leuk, als het kan ga ik misschien de lipgloss ook nog in andere kleuren halen.

xxx, Judith

1 opmerking: